6 månader

Hej älskling!

6 månader idag sedan dagen du försvann. Kan inte förstå hur fort tiden har gått..!
Känns som att tiden stått stilla
Sitter här i soffan och försöker förstå
Men jag förstår inte. Kommer jag nog aldrig göra
Känns så löjligt att det gått så lång tid. Känns som du bara är ute och jobbar. Kommer snart tillbaks.
Men det gör du inte. Aldrig mer kommer du

Tiden har gått så himla fort
Jag trodde aldrig jag skulle överleva, men det gjorde jag. Även om varje dag är en kamp
Varje dag så längtar jag efter dig
Varje dag så saknar jag dig
6 månader.. Helt otroligt!

6 månader sen jag fick en kram av dig
6 månader sen jag hörde din röst
6 månader sen jag sa jag älskar dig

Jag saknar dig älskling!
Hjälp mig
Visa att du fortfarande finns hos mig
Du kan inte bara försvinna

Om jag så bara fick träffa dig för en stund. 5min skulle räcka
Få krama om dig
Säga jag älskar dig
Säga förlåt

Tårarna rinner
Åh vad jag önskar jag kunde vakna upp och allt bara var en dröm
Hur kunde du bara försvinna??
Fattar du inte hur mycket jag behöver dig?
Ser du inte hur mycket jag älskar dig?!
Hur kunde du göra så många misstag den kvällen och lämna mig ensam här?

Jag förstår inte hur jag ska komma över den här smärtan
Hur ska jag kunna leva utan dig?

Älskling..
Jag älskar dig

Pussar och kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0