Back to reality

DÅ VAR påsken slut och så även mitt påsklov. Så himla fort det har gått! Man hade så många dagar på sig att göra en massa, men riktigt så blev det inte riktigt. =)
Solen har ju lyst en massa så klart man måste passa på och vara ute då.
Men nu är det slut på det. Imorgon börjar verkligheten igen. Men det känns faktiskt bra det oxå.
Man blir lätt lite trött på att bara gå hemma och dega.
Nu är det dags att börja åka tåg igen och lektioner och prov att förbereda sig för
Men nu är det inte långt kvar. Om ungefär 1 månad(förhoppningsvis lite tidigare än så) så har jag SOMMARLOV!
Så skönt det ska bli!!!

KÄNNS skönt att det äntligen blir vardag igen. Man blir lite fundersam när det är så mycket ledigt och man blandar ihop alla dagar hit och dit.
Påsken för min del var väldigt lugn och skön. Inget tungt festande för min del, utan har mest tagit det lugnt och bara rått om mig själv.
Brorsan däremot hade fest i vanlig ordning på påskafton, men det spåra ute. En av gästerna var intresserad av en tjej och hon hånglade med en annan så det blev massa bråk och tjafs.
Det slutade med att de flesta försvann, och jag fick ragga skjuts till en halvt hysterisk berusad tjej som skulle hem. Inte det lättaste att ragga skjuts på påskafton när de flesta är onyktra och jag själv inte har körkort.
Men det löste sig och det blev en lång natt innan man äntligen kom i säng.

JAG är inte så intresserad av att festa loss än. Jag håller fortfarande på och sörjer och det känns skönt att kunna vara lite för sig själv vid storhelger.
Det känns värst nu när det är varmt och vår ute, när man ska vara 2 och man ser par gå och hålla varann i handen.
Jag tänkte så vid jul och nyår oxå och var nykter då oxå.
Det blir jul, nyår och allt annat igen, men jag tänker inte sörja hela livet. Men just nu känns det viktigare än att supa skallen i småbitar
Det har jag gott om tid att göra så småningom =)

BACK to reality var det ja. Hm. Undrar vad jag ska imorgon och vad jag ska ha med mig tro..
Det är nog säkrast att vimsiga jag börjar fundera på det och plocka ihop allt, för imorgon kommer jag vara så trött så då kommer jag glömma hälften
om jag känner mig själv rätt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0