Hej älskling <3

Hej älskling!

Sitter här med Anders och Sofia och känner mig ensam =(
Saknar dig. Funderar på vad vi skulle gjort nu om allt var som förut
Hade vi varit här eller hade vi varit i Horred?
Har inte fattat att du är borta än.. Det känns som du bara är ute och jobbar och kommer om en stund

Pratade med Annica igår. Länge sen jag pratade med henne sist. Och har ju inte setts sen begravningen
Hon saknar dig minst lika mycket som jag..
Hon berättade om din bror som blivit stångad av en tjur..
haha, elakt att skratta kanske men det lät kul =)
Tur allting gick bra iaf

Undrar var du finns nånstans?
Finns det himmel? Finns det ett helvete?
Känner jag dig rätt så borde du hamna i det sistnämnda i så fall

Sitter du och tittar ner på oss?
Ser du hur mycket jag saknar dig varje dag?
Är du ledsen för att det gick som det gick den kvällen?
Är du ledsen över all den smärta du orsakat så många?

Det är så mycket jag inte vet. Så mycket jag inte kan få ihop. Det är bara du som kan ge mig svar
Och jag hoppas du kan ge mig ett svar på alla frågor en dag

Du hade helt klart gillat Sofia.. =)
Hon gillar djurgården och Man United precis som du..
Anders har tydligen inte lärt av mina misstag =)

Åh, vad jag önskar jag kunde vrida tillbaka klockan så du fortfarande fanns här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0