Ibland vill jag bara dö


ATT LEVA
med sorg och smärta varje dag är inte lätt. Det finns ingen genväg, utan man får ta varje dag som den blir. Vissa dagar är bra, andra mindre bra.
Tycker det är så grymt jobbigt och se så många bilar överallt som du hade. Och varenda jävla bil har lastnät.
Varför tänkte vi aldrig på det??

Din död var så jäkla onödig
Det är det som är det mest jobbiga
Du försvann på grund av några enkla misstag
Som ledde till en stor katastrof

Tänkte på dig idag när jag gick från skolan till tåget
Grät en skvätt och kände mig så jäkla eländig
Åh, vad jag ville ha dig hos mig då!!
Det är inte rättvist!

IBLAND funderar jag på att bara avbryta allt och försvinna
Vad skönt det skulle vara
Men jag är för feg
Jag vill inte dö
Men jag vill inte leva här utan dig
Det enda som stoppar mig eg är att jag inte vet om vi kommer ses
om jag dör och vi inte ses så har 2 liv försvunnit i onödan
Jag förstår verkligen inte hur jag ska kunna leva mitt liv utan dig

DEN HÄR veckan har varit en jobbig vecka
Har tänkt på dig så mycket
Det känns tungt
trycker över bröstet
Hjärtat gråter

DU har lämnat ett enormt tomrum efter dig som aldrig kommer fyllas
En bit av mig är borta för evigt
Aldrig nånsin kommer du försvinna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0