Min blogg

HÖRDE RYKTAS om att alla inte gillar det jag skriver. Det var ju synd för er.Tydligen är ni för fega så ni vågar inte kommentera det här, utan ni tar som vanligt bakvägen. Men det kommer fram iaf.
Till er har jag bara en sak att säga:


DET HÄR ÄR MIN blogg där JAG skriver vad JAG vill.
Det är MINA ord. MIN sanning.
Jag skriver om MITT LIV.
MIN VARDAG.
Bra saker som händer och dåliga saker som händer.

Alla kommer garanterat inte att älska allt jag skriver, men synd för er för ärligt talat: JAG SKRIVER VAD JAG VILL.
Så enkelt är det.

Jag bryr mig inte om det väcker ilska eller annat.
Allt jag skriver här i står jag för.
Allt som jag skriver här är sanningen(även om alla inte håller med men det är inte mina problem)

Och för er som har problem med vad som skrivs här finns en väldigt enkel lösning på det problemet: SLUTA LÄS!

Svårare än så är det inte.

Kommentarer
Postat av: Snacka om sned verklighet!!

Tror inte många bryr sej om att läsa det här skämtet till verklighet.

Verkligheten är ju att din familj betalat ALLT uppehälle FÖR DEJ UNDER FLERA ÅR.

Dom står för mat, kläder, bostad och tågkort men det räker visst inte -visar vad du är för människa mer än dom.

Du lånar en dator, säljer den, bränner pengarna, din bror och mor får köpa ny -verkligen ansvarsfullt av dej.

2011-04-28 @ 17:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0