Nu är det dags


NU ÄR
jag trött på vissa människor och hur ni behandlar mig.
Det har pågått länge nog nu
Ni har orsakat mer skada än ni gjort nytta och nu sätter jag ner min fot och säger stopp
Dags att göra rätt för sig
Från och med nu ska det bli ändring på saker som ni gjort så jag fått problem
Jag borde gjort det här tidigare men har väl inte insett hur illa det egentligen var. Eller jag kanske inte ville se helt enkelt

Från och med nu tänker jag köra på med mitt liv utan att involvera så många
Jag är van att klara mig själv och det kan jag göra ett tag till
Det viktigaste nu är att ordna upp vissa saker så fort som möjligt innan det blir värre
En del är mitt eget fel, men det mesta är för jag varit dum nog och hjälpa till
Och vad har man fått för det? Ingenting

Dags att börja mitt nya liv
Dags att ta tag i saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0