Pluggar och sliter


PLUGGAR OCH
sliter inför min redovisning på fredag
Nu börjar jag bli nervös känner jag
Känns som jag har hur mycket information som helst, och att det kommer ta mer än 50 min
Får väl i värsta fall ändra lite i min planering om att börja med en låt och avsluta med en
Vill bara ha det här gjort nu..
Känner mig lite stressad. Mycket jag vill ta med, men en del kommer inte hinnas med tyvärr
jaja.. det blir säkert jättebra i slutändan
Det känns bara extremt rörigt just nu när jag håller på med det sista och allt är ett stort enda oorganiserat kaos
Bara jag får allt nerskrivet och vet i vilken ordning allt ska vara i så blir det säkert hur bra som helst

SAKNAR PUTTE!!
Du var alltid mitt största stöd och min hjälp
Hade behövt dig här nu
Du var alltid den som gav mig stöd och pushade mig
Du hade alltid nån smart lösning vid dom tillfällen jag var övertygad om att allt skulle gå åt skogen

har hållt på en stund med mitt arbete.
Har fått bra "hjälp" av Harry. Han sprider ut alla mina papper så allt blir en enda röra.
Men just nu så har han snott min kontorsstol som jag satt i
Passade på så fort jag reste mig den lille rackaren
Och nu sover han så sött så jag har inte mage att väcka han
Då sätter han väl igång och ska "hjälpa" igen, så nej han får ligga still och sova

Har tagit en liten paus för att vila hjärnan och framförallt handen lite
Ska använda mig av overhead så skriver ner allt på overheadpapper(vet fortfarande inte om det heter så, men ni fattar säkert vad jag menar)
Tänkte fylla på depåerna lite med dricka och kanske ut och ta lite luft i solskenet
Ja, just det SOLSKEN!!
Även om det allt som oftast regnar och blåser kallt så är det för tillfället sol
Och detta ska kallas vår??!
Jo, tjena

Allt är så tyst och onormalt lugnt. Något som det aldrig brukar vara här
Mamma är i Herrljunga hos optikern
Anders är hos Sofia och kommer väl i kväll (tyvärr haha) Kan gärna hålla sig borta ett tag till
Bara jag och katten. Som iofs sover
Han har haft en hård dag idag. Han smet ner i källaren förut och någon i huset tvättar så han vart rädd för tvättmaskinen stackaren
Mattes " modiga" katt =)

Nej, ingen rast och ingen ro
Ska alldeles strax fortsätta men ska ta lite luft först
Sen nya tag så allt blir klart nån gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0