Pratat med exfrun


NU SÅ
har jag äntligen fått pratat med exfrun och fått veta mer var du är nånstans.
Det visa sig att du ligger i en minneslund, så ingen vet exakt var du ligger, vilket jag tycker känns synd. Hade jag fått välja så hade jag valt annorlunda. Men men, huvudsaken är att sonen är nöjd
Det kommer inte vara en specifik plats var du ligger utan du kommer ligga nånstans i ett visst område. Sen skulle det tydligen finnas som en vägg med namntavlor på över alla som ligger där.
Och det kommer finnas möjlighet att lämna blommor om man behöver det
Inte helt nöjd med situationen, men inget att göra nånting åt
Jag vet iaf var du kommer finnas(på ett ungefär) och jag har nånstans att ta mig och lägga blommor

NÄSTA steg blir att höra av sig till Skarapolisen.
Utredningen är klar och det skulle förmodligen inte vara några större problem att få ta del av den
Skulle det vara nått problem skulle hon ordna en fullmakt
Ingen kul läsning, men vill ta del av allt som kan ge lite klarhet och hjälpa mig komma vidare i min sorgeprocess
Får ta tag i det på Tisdag

HON verkade uppskatta mitt brev och att jag bryr mig om hur sonen mår. Och jag berättade att vi haft lite planer på att åka ner och besöka dom. Och det var inga problem, vilket var skönt att höra.
Och jag nämnde även att sonen var välkommen hit om han kände för det
Dom verkade ha lite planer på att åka neråt ganska snart så förhoppningsvis kommer sonen hit och hälsar på, eventuellt sover över.
Jag vill gärna ha fortsatt kontakt med honom, om han själv vill. Jag var ändå en del av hans liv i över 2 år och har träffat honom i stort sett varje helg, och jag tycker inte det behöver ta slut bara för att pappa har dött.
Vill han ha kontakt så finns jag. Har han några frågor eller funderingar så svarar jag mer än gärna om jag kan

JAHA Ja, då får man planera in en Uppsala resa snart.
Tavlan med hans namn skulle komma upp i Maj, så det passar ju bra med tanke på att min skola tar slut i Maj/Juni
Känns iaf skönt att veta att man har nånstans att gå och ändå känna hans närvaro.
Som sagt, jag hade valt ett annat alternativ men nu är det som det är
Du finns alltid med mig i mitt hjärta och i mina minnen oavsett vad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0