Röd som en kräfta


HEHE; ÄR
röd som en kräfta idag oxå. Inte lika som igår tack o lov men nog syns det att man solat. Undrar hur många dagar det här kommer sitta i. Det gör inte så ont längre tack o lov, men i natt när jag skulle sova. Det var inget roligt när det var dags att krypa under täcket =(
Det blev lite pusslande när jag insåg att jag var tvungen att gå upp igen och hämta 2 handdukar och lägga på mina armar.
Men allt går att lösa och även detta
Såg inte klok ut imorse när jag vaknade. All kylbalsam hade ju typ fjällat av sig så fick börja dagen med att fukta en kall handduk och torka av mig med

Syns att jag hade solglasögonen på i går för är röd i ansiktet och vit runt ögonen
Ser ut som en tvättbjörn =)

Idag ska jag undvika solen den saken är klar! ;)

PPRECIS HAFT ett mycket givande samtal med prästen(Emanuel)
Känns skönt att prata av sig, och han kan få en att tänka på ett annat synsätt som är svårt att se själv
Han är verkligen en helt fantastisk person
Ett mycket bra stöd och otroligt bra att prata med
Nu väntar jag bara på att höra något från xfrun ang gravsättningen. Skickade ett brev i onsdags, men fortfarande inte ett ljud. Hon har alltid svarat på allt annat så vet inte varför hon inte kan göra det nu oxå
Det kanske inte är bestämt än.. Kan det vara så enkelt?
Tror iaf inte att det redan har varit än för tycker dom borde hört av sig då
Avvaktar ett par dagar till så får jag ringa nästa vecka om inget hänt under påsk
Jobbigt att bara vänta. Det är bara den här lilla grejen kvar, och det är ju ingenting att vänta på tycker man
Lite jobbigt när man själv inte har nån kontrol utan måste förlita sig på andra
Nåja, det ordnar väl upp sig i slutändan. Det brukar det alltid göra

NU SKA jag fortsätta dagen med att betala månadens räkningar. Alltid lika kul, not
Men dock ett nödvändigt ont

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0