Så lätt att det blir fel


DET HÄNDER
så lätt att det blir fel. Missförstånd kan lätt uppstå.
Jag visste inte riktigt om det hade hänt nått mellan dig och mig och om vi var ovänner eller inte.
Du har varit en vän till mig i flera år, och jag anser dig vara en nära vän som jag inte vill förlora
Har gått runt som katten kring het gröt och inte vetat vad eller varför, men till slut så tog jag mod till mig och skickade ett sms och frågade om det var nått fel, och va det i så fall berodde på.

Men som tur var så var det bara ett enkelt missförstånd. Jag har gått runt och trott du varit sur på mig, men det var du inte.
Känns skönt att veta att vi är vänner. Vår vänskap betyder oerhört mycket för mig. Du har verkligen ställt upp när jag behövt hjälp efter Puttes död och det uppskattar jag så enormt mycket!

Du är definitivt en av mina allra närmsta och bästa vänner. Och så hoppas jag att det förblir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0