Så trött idag


NATTEN SOM
gick blev det inte mycket sömn. Dåsa till lite då o då, men har i princip varit vaken hela natten känns det som
Tanken var att jag skulle åkt till Lidköping med tåget 7.14 men det var bara o glömma.
Då var jag halvt medvetslös
Så åkte kl 9 istället, men fick ändå gjort det jag skulle så det va bra
fick följe en bit på vägen av Sofia som sov hos oss i natt
Alltid trevligt med sällskap

Vet inte varför jag inte kunde sova i natt. Har sovit bra ett tag nu men i natt var det lögn.
Låg mest och vred och vände mig
Funderade
Saknade dig så det gjorde ont
Har börjat få såna skuldkänslor
Hade inte dom i början utan dom har kommit nu
är så arg på mig själv!!
Hade jag gjort saker annorlunda den kvällen hade du kanske varit här nu
Förlåt älskling..
Önskar så att jag bara kunde få prata med dig
Höra din röst och få en chans att få förklara mig
Veta att du inte är arg på mig
Det skulle jag verkligen behöva..
Men det får jag inte =(

Väntar på besked om när du ska ner i din grav
Vill vara med då
Hoppas att jag får det, men vill sonen och hans familj göra det själv tänker jag inte bråka
Men jag vill veta var du kommer ligga
Så jag vet vart jag ska gå utan att behöva fråga folk om vägbeskrivning

Älskar dig!
Du har snart varit borta 6 månader
skrämmande va tiden går fort
Kommer aldrig glömma den fantastiska tid vi fick ihop
Den tog slut alldeles för fort
Men du kommer alltid vara med mig





Vi ses i Nangijala min älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0