Torsdag imorgon

SNART ÄR den här veckan slut. Känns lite konstigt att börja kl.13 imorgon när det varit tidiga morgnar för övrigt. Förutom i måndags förstås när det var ledigt.
Så ikväll kan jag "lyxa" till det lite och vara uppe lite längre. Men får ändå se till så jag får hyfsat med sömn, för ska göra ytterligare ett matteprov. Det är totalt 6 som ska göras + ett nationellt innan slutet av Maj, och jag kommer göra mitt 3dje prov imorgon.
Kommer bli lite stress för att hinna med men det kommer säkert lösa sig i slutändan. Det brukar alltid ha en förmåga att göra det oavsett hur man stressar upp sig själv.

Hoppas bara att jag får sova inatt. Det har gått bra ett tag nu, men nu dom senaste nätterna har det inte gått så bra. Natten mellan mån-tis sov jag knappt något, och jag skulle upp tidigt och iväg till Lidköping. Men det fick bli lite senare än planerat, men iväg kom jag iaf.
Och natten till idag sov jag inte heller inget bra.
Jag tror jag spänner mig inför att åka upp till Uppsala och gå till minneslunden där Putte ligger. Och så tycker jag det är så jobbigt med polisrapporten. Att nån som han varit skild med hur länge som helst går före mig
Jag hoppas verkligen han ringer imorgon igen så jag får veta

Längtar till sommaren då Emil kommer och hälsar på. Inte sett han sen begravningen och det var ju i december.
Är så van att alltid sett han nästan varje helg när jag var hos Putte
Känns kul att han vill ha kontakt med mig och förhoppningsvis så kommer det hålla i sig
Jag kommer iaf inte svika han, utan om han vill ha mitt stöd och hjälp så är det en självklarhet för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0