Pendeln?


PRATADE MED
en bekant igår som har en fostermamma eller nånting som är intresserad av det övernaturliga
Jag har berättat för honom att jag tror jag haft besök av Putte sen han dog. han föreslog att jag skulle testa pendeln, detta ver tydligen något som hans fostermamma använder sig av.
Hm.. Vet inte vad jag tror om det..
Låter ju lite sådär om det ska jag ska va helt ärlig. Att man ska fråga en fråga och så ska det svänga åt olika håll
Provade lite igår, men jag fick nog inte till det. Fick mest träningsvärk i armen =)
Men man ska tydligen bli "kompis" med pendeln först. Bli kompis med en pendel..
Men man kanske ska ge det en chans iaf, även om jag tar det med en stor nypa salt

Har många gånger funderat på att ta kontakt med ett medium, men jag vet inte. Tänk om dom säger att det inte är någon här. Det vill jag inte höra ju
Det kanske är bättre att jag fortsätter tro att han är här, även om jag inte riktigt vet. Tron är ju det sista som överger människan heter det ju



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0