Trodde du va en vän


JAG TRODDE
du var min vän. Vi har känt varann i flera år och haft kul ihop. Även fast vi båda haft förhållanden så har vi behållit kontakten
Efter Puttes död så hr jag åkt till dig ibland för att komma hemifrån när det känts jobbigt
Tycker det har funkat bra och har haft kul ihop i ditt sällskap och det trodde jag du oxå hade
Men jag hade tydligen fel
Plötsligt är jag borttagen som vän på facebook, och när jag skickade ett sms så fick jag svar om att det var fel på din sida och att flera av dina vänner försvunnit
Hade det varit fel så borde det väl rätttas till nu??

Tydligen vill du inte fortsätta vara min vän
Förstår inte varför och skulle vara kul att få veta varför
Varför inte bara ärlig och ge mig en förklaring istället för att ta bort mig på en sida?

Kanske var vi inte så bra vänner som jag trodde
Kanske har jag felbedömt dig
Skulle bara vara kul o veta vad jag gjort eller inte gjort

Är det för mycket begärt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0