tror jag är färdig?


PEPPAR PEPPAR
men tror jag är i det närmaste färdig
Allt är mer eller mindre nerskrivet
Jag har lagt allt i den ordning jag ska prata om det
Har någorlunda koll på alla bilder

Nu fattas bara att gå igenom det nån gång för att se hur lång tid det tar med musiken
men orkar inte nu
Har pluggat sen typ kl 12, med 2 kortare pauser så nu tycker jag att jag förtjänar en paus nån timme innan jag fortsätter
Fasen vad overhead papper det gick åt..
Hehe, det ser ut som jag är jätteambitiös men nåja, bara det räcker till ett VG så är jag nöjd

varför just bara VG kanske nån tycker, men sanningen är den att jag inte är nån MVG tjej utan G och VG är min melodi
Och räknar man sen ihop alla betyg man har för att kunna söka till högskola så är VG mycket mer värt än "bara" G
Men det är en annan hsitoria och det är inte dags för högskola än
Först ska jag klara av dom här studierna

Inte långt kvar på den här terminen
Tänker försöka vara klar med allt i Lidköping i slutet av April/början av Maj
Så är det bara Vara kvar och matten
Hur fasen jag nu ska klara den.. suck
Matte är definitivt mitt hatämne
Men i värsta fall så kan jag ju läsa lite till hösten oxå. Betyget behöver ju inte vara klart förrän okt så hinner ju då oxå
Vi får väl se hur det går
En sak i taget, redovisningen först


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0