Våren

VÅREN ÄR en underbar årstid. Så skönt när vintern försvinner och det blir grönt igen. Solen skiner och det grönskar.
Men i år känns det inte så roligt
Dels för att det varit en lång och kall höst och vinter som det kändes som det aldrig skulle ta slut
Våren är tiden då man ska vara 2. Man ser par ute och går. Man ser familjer påta i sina trädgårdar. Man ser folk promenera med sina barnvagnar och man ser tjejer som är gravida

Och här är jag ensam kvar
Har känt mig ensam i 6 månader, men nu känns det verkligen värst
Jag vill inte va ensam! Jag vill oxå ha min kärlek och njuta av alla soldagar!

Jag är glad att våren är här, men kan inte glädjas fullt ut
Jag är så fruktansvärt ensam
Kommer jag hitta kärleken igen?
Kommer jag bli lycklig igen?
Jag hoppas det
Men det är lång tid kvar tills dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0