Yoghurt och kylbalsam


SITTER INSMETAD
i kylbalsam och vanilj yoghurt på armarna och i ansiktet. Haha, måste se ganska rolig ut =)
Nåja, tur man är ensam
Det svider ganska bra på armarna, ansiktet är inte så jobbigt så får se hur natten blir
Kändes riktigt skönt när jag la på yoghurten som stått i kylskåpet och var riktigt, riktigt kall
Hoppas det gör underverk och inte är lika rött imorgon
Men nu har jag lärt mig en läxa. Akta mig för solen.
Satt ju när solen var som starkast oxå. Inte bra alls
Var riktigt jobbigt när jag skulle byta tröja förut. Det var inte ett dugg mysigt =(

Googlade runt lite förut och såg att rödhåriga tydligen löper större risk att drabbas av hudcancer.
Det var ju mindre kul o läsa så hädanefter så ska jag vara försiktigt i solen

Funderar starkt på att skippa täcke och istället använda ett påslakan
bara hoppas man får sömn

Harry märkte att jag var insmetad i vanilj yoghurt så han var väldigt intresserad av mig ett tag
Men som tur tröttna han ganska snabbt och la sig på soffan och stensomna istället

Snart tisdag och snart kommer Emanuel. Ska bli skönt och träffa han igen
Hoppas han kommer ihåg att ta med det som han lovade vid vårt förra möte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0