Fy faan vad jag är bra!


I MÅNDAGS
hade jag en riktigt bra dag! Den bästa på mycket länge.. Precis vad jag behövde =) Gick runt med ett fånigt leende på läpparna hela dagen
Men du älskling fanns inte här för att glädjas med mig =( Mitt största stöd av alla..
Du hade blivit så stolt! Du hade kramat mig och sagt "jag visste att du skulle klara det"

Önskade så innerligt att du varit här vid min sida då.. Delat min glädje
Men istället så sitter du uppe i himlen och tittar ner på mig. Och säkrast för dig att du var lycklig då! =)
Du är min egna skyddsängel. Men jag skulle ge precis allt och lite till för chansen att få dig tillbaks

VAR LITE läskigt igår
Såg en likadan bil som du hade(likadan färg och reg numret började på U)
Föraren var en kille med glasögon och keps precis som du brukade ha
Fick lite rysningar och en och annan flashback

Hatar såna bilar. Det är ok så länge det inte är den färgen, men det gör ont i magen när man ser en sån blå bil
Varför kan man inte utrota alla dom bilarna?
Köra i väg alla till skroten. Skulle inte va så dumt ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0