Home alone

IDAG STICKER brorsan iväg till sin tjej Sissi så blir helt ensam ett par dagar igen. Nice! Hon bor i Skövde och dom har inte varit ihop så länge, men har träffat henne 2 gånger och hon verkar vara en trevlig tjej. Hoppas verkligen det går bättre den här gången än det brukar göra för honom, han har väl inte haft tur alla gånger vad gäller tjejer är synd och säga.
Ska bli ganska skönt att slippa han ett tag för var och varannan mening börjar med Sissi hit och dit =)
Det är väl så när man är kär, men blir lite irriterande när man hör det 1000 gånger

När han har dragit ska jag passa på att städa lägenheten. Kan lugnt säga att det behövs. Städa är inte riktigt hans grej, så lättare att passa på när han är borta så kan man dona och greja ifred utan att nån klagar
Är det en typisk killgrej att ogilla att städa? Det verkar onekligen finnas i deras gener
Har inget emot att göra det men då ska det vara på mitt sätt så det blir som jag vill. Annars kan det vara

Det blir bara jag och en galen katt hemma.
Men sämre sällskap kan man ha =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0