Det lackar mot jul

OM EXAKT 6 dagar är det dags för mig att öppna lite paket. Det är nämligen födelsedag! Och jag är nyfiken i en strut kan man säga haha
Alla verkar veta vad de ska ge mig och Thomas vet så klart vad alla kommer ge mig, men vägrar ge minsta lilla ledtråd.
Jag känner mig verkligen som ett litet barn såhär dagarna innan.
Igår fick jag känna på 2 paket som jag ska få av mamma. Ett mjukt och ett hårt paket.
Fick verkligen anstränga mig för att inte bara slita av pappret
Tydligen så är det saker som jag nämnt att jag vill ha. Det är inte mycket till hjälp ju..
Många saker jag säger att jag vill ha
Men är väl bara att härda ut dom sista dagarna

DET JAG mest av allt vill ha i present är snö!!!! Då skulle jag bli superlycklig. Undrar om nån av er kan fixa det?

Och snart är det jul. Julen i år kommer garanterat bli roligare i år än förra året.
Det blir först en tur till Thomas föräldrar och äta middag där med alla hans syskon och deras respektive.
Sen blir det tillbaka hit för samma sak.
Dubbelt upp med julmat, inte helt fel! =)

Dock är inte alla julklappar inhandlade än, men det får bli lite sistaminuten panikshopping den 23e.
Då ska vi ändå till Skövde för Thomas bror fyller år.
Det är fullt upp i december sen man träffade Thomas. Jag fyller den 20e, John den 23e och Marie den 26e. Och så julklappar på det. Lite dålig planering där kanske =)
Men men, tur att ingen fyller jämt iaf.
Har ingen aning vad vi ska ge dom, men jag litar på Thomas för jag har bara träffat dom 1 gång så jag känner dom inte men han borde ju ha lite koll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0