En helg i Skara

TILLBRINGAT ETT par dagar hos mitt <3a i Skara och provat på lite "samboliv". Inte mer än rätt när han så ofta varit hemma hos oss.
Nästa år blir det ändring på det när vi ska bli ordentliga och börja spara pengar för att köpa ny soffa och säng och lite annat.
Har känts lite konstigt att vara i nåns annans lägenhet, jag har suttit med min mini pc i soffan och kollat på tv, Thomas har spelat wow. Nörd =)
Men det har varit fantastiska dagar och jag känner att jag trivs super i hans lägenhet. Dock märks det att det är en ungkarlslya så finns ju lite att göra. Men jag har fått löfte om att jag får göra vad jag vill. Hehe..
Nåja, NÄSTAN vad jag vill. Datorn och tvn var tydligen förbjudet område.
Men det ska nog kunna gå att få ordning här med tids nog.

Thomas är mkt bättre med sin hosta nu men har fått biverkningar av medicinen. Han drabbades av förstoppning och hade problem på toaletten
Stackaren hade ont i flera dagar innan det till slut släppte. Själv kunde jag inte låta bli att le när jag satt i soffan och man hörde att han satt på toa. Man hörde var han var om man säger så

DET HAR gått en månad sen vi blev ihop och det känns riktigt bra. Vi är på samma nivå och vi vill ungefär samma saker i livet.
Och det sjuka är att vi är ganska lika varandra i vårt sätt att tänka och tycka om saker. Thomas är som jag i en manlig kropp.
Men Thomas är mer framåt än jag och vill skaer direkt, som att flytta ihop och så och jag är mer vi tar en sak i taget.
Men vi ska väl iaf göra ett försök. Funkar det så funkar det
Men flytta in är väl att ta i, men ska tillbringa mer tid i Skara och prova hur det känns på "riktigt"
Dessa dagar har ju funkat bra så kan ju bara bli succe =)

IDAG HAR vi varit i Hjo hos Thomas föräldrar och firat John, Thomas lillebror, som fyller år den 23. Hela familjen Schönberg var där med respektive.
Jag som inte gillar tårta var lite skeptisk och självklart var det tårta. Men jag som verkligen HATAR smörgåstårta älskade den! Så sjukt god! Fick med en bit hem oxå så både jag och Thomas har mumsat
Thomas ska "bli med katt", hans mamma har katter och vi ska få ta med en hem till Skara förmodligen nästa vecka.
Känns lite kul att få något som för med sig lite liv och fläkt i lägenheten. Visserligen är det bara på prov men det lär ju inte vara några problem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0