Samboliv i Skara


JAG OCH
Thomas har börjat pröva på samboliv lite smått i hans lägenhet i Skara. Lite tidigt kan tyckas då vi bara varit ihop i en månad, men känns det rätt så är det bara att prova. Funkar det så funkar det
Men jag tänker inte flytta hit på "riktigt" ännu, utan jag är här en del och får greja och fixa i lägenheten, det märks ju att det är en ungkarl som bor här =)

DET KÄNNS SÅ JÄKLA RÄTT!
VI ÄR SÅ LIKA VARANN I VÅRT SÄTT ATT TÄNKA OCH RESONERA
VI VILL SAMMA SAK MED VÅRA LIV


Skrämmande att det kan kännas så bra med nån annan
Trodde aldrig att jag nånsin skulle känna såhär efter Putte

Kanske är det alldeles för tidigt och det kanske spricker, men hellre att vi prövat på än att aldrig vågat ta steget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0