Sjukstugan fortsätter

GAAAH VAD trött jag är på dessa jäkla förkylningar nu!!!

Jag började och jag var riktigt dålig med ordentlig hosta och öroninflammation i båda öronen, ungefär lika kul som det låter.
Sedan smittade jag ner min mamma och min bror som båda går runt och hostar och känner sig allmänt vissna.
Och nu är det <3 tur.
Han kom hit igår då han inte orkade jobba och ligger nu utslagen och mår verkligen skit. Feber och ont i hela kroppen.
Min lilla älskling! =(

Tycker så synd om honom. Vet hur jag själv mådde och hoppas verkligen inte han kommer vara sjuk så länge som jag var.
Så nu får man leka lite passupp och komma med te och värktabletter och annat som kan behövas.
Men vad gör man inte för kärleken? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0