Snö!!


ÄNTLIGEN HAR
snön kommit! Som jag har längtat och längtat. Nu känns det att det snart är jul!
Det såg så dumt ut med massa stjärnor och adventsljusstakar överallt men ingen snö.

Jag tycker om snö. Det är något speciellt när den första snön kommer, jag blir som ett barn på nytt.
Vem bryr sig om att det blir kladdigt och halkigt?
Det SKA vara snö när det börjar närma sig jul, så enkelt är det.

Det lyser verkligen upp nu under december mörkret.
Thomas har fått stränga order om att köra lugnt nu när det är halkigt ute, en dödsolycka är mer än tillräckligt och jag orkar verkligen inte gå igenom en sån grej igen.
Men han är som ett barn på julafton nu när han fått tillbaka sin kära bil.
Bränslepumpen gick sönder så den fick vara på verkstad 1 vecka innan den var klar, det var inte allt för populärt att gå till jobbet.
Som tur är har han inte så långt, men det var tydligen tillräckligt långt enligt honom

Snö, snö, snö härliga snö!
Bara det ligger kvar nu och inte försvinner. Det får gärna komma mer. Och det får gärna öka sisådär dagarna innan jul.
Ordentligt med snö i födelsedagspresent tack, nån som kan fixa det?

Det närmar sig födelsedag och jul med stormsteg.
Kommer bli spännande i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0