Dåliga människor

ÄR SÅ TRÖTT PÅ vissa människor som är i min bekantskapskrets.
Man försöker vara ärlig och vara en god vän och man får bara skit för det. Så ursäkta mig för jag bara berättade sanningen, kom inte till mig o gråt när du inser att jag varnade dig!


EN ANNAN PERSON SOM JAG
är så jäkla besviken och arg på är min sk bror.
Tack för att du satt mig så djupt i skiten!
Trodde att syskon skulle hjälpa varandra, men tydligen inte i vårat fall. Det har gått flera år sen och du har inte kunnat vara ärlig nog och bara erkänna vad du har gjort. Det kallar jag FEGT!
Det minsta man kan begära är att du erkänner det du gjort och vi gör upp en betalningsplan. Men icke då. Du gömde betalningspåminnelserna som kom, och fortsatte ljuga mig rakt upp i ansiktet.
FY FAAN säger jag bara
Du har satt mig i en sån jäkla sist så det finns ingen utväg och jag hamnar bara djupare och djupare ner.
Inte ens när Putte dog så kunde du ställa upp och vara med på begravningen fast du såg hur dåligt jag mådde.

SÅ NU HAR JAG GJORT MITT VAL
Jag klipper alla band med dig och din sk familj.
Väldigt normalt att bli ihop med sin kusin och skaffa barn ihop. Finns ord för det som jag inte tänker skriva här.
Men sjukt och äckligt och onormalt får räcka.
Hoppas att du en dag kan bli en man och åtminstone komma med en ursäkt, men det tvivlar jag enormt på.

SÅ NU HAR JAG GJORT MITT VAL.
DU HAR VISAT VAD JAG BETYDER FÖR DIG NÄR MAN KAN GÖRA EN SÅN GREJ.
KOMMER INTE SAKNA DIG SPECIELLT MYCKET KAN JAG SÄGA.
LEV DU DITT LIV SÅ LEVER JAG MITT

Falska och dåliga människor tar bara massa onödigt energi från en och får en att må dåligt.
Släpp dom och koncentrera framåt istället.


Kram på er alla <3






Kommentarer
Postat av: Mr X

Den skitstöveln är ju skyldig allt och alla pengar (Mig inkluderat)

2011-02-25 @ 19:54:32
Postat av: Anita

Mr x, vem är du?

Kul att nån delar min uppfattning =)

2011-02-25 @ 22:19:07
Postat av: // trött på bortskämda småungar

VÄNTA NU Din bror är hemsk för att han imte betalat DIN RÄKNING??? hAN Ska dessutom lyckats gömma ALLA påminnelser när du var hemma och HAN JOBBADE? Går ju inte ihop ALLS!!

Dessutom kan man betala in när man blir delgiven innan kronofogden tar extra betalt (den går inte att gömma) -har du inte fått pengar innan dess borde du ju skicka in taxeringsuppgifter för att slippa betala eftersom studieskulder är inkomstbaserade. Allt detta är ju på DITT ansvar och bara dåligt lägga på någon annan -Växa upp och ta eget ansvar!!!

2011-04-28 @ 17:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0