Fredag

IDAG kan man lugnt säga att vädret hade svårt att bestämma sig. Det regnade, snöade och haglade. Allt på en och samma gång
Så trött på det här vädret nu.! Vill ha sommar och sol.. Men får väl försöka stå ut ett tag till för det är ju "bara" februari..

FREDAG idag och det innebär för mig ledigt. Alltid skönt att vara ledig på fredagar så att helgen blir längre. Men samtidigt så känns det piss..
I vanliga fall så hade jag åkt till Horred igår kväll och tillbringat helgen hos Putte,och fredagar med vårt vanliga fredagsmys :räkor och baguette och vitt vin
Men nu sitter man istället ensam hemma och tittar på Lets Dance..
Fan vad ensam jag är!!!

EMANUEL var här idag för lite terapi. Var ett tag sen sist och det kändes skönt
trodde aldrig jag skulle komma till en punkt i mitt liv då jag skulle behöva hjälp av en präst, men måste erkänna att det är en av de bästa sakerna som jag gjort.
Han är en ung präst, inte många år äldre än mig och inte tråkig, gammal och grå som man kan tro om präster.
Fantastiskt bra på och lyssna
Vi pratar om ditt och datt och eftersom han är präst så vet han ju saker som inte så många andra vet, så känns kul att få information av någon på den sidan så att säga

Kram på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0