Lång natt?


KLOCKAN ÄR SNART 22
och ikväll känns det inte bra..
Ont i magen, ledsen och deprimerad. Känns som det kommer bli en lång natt i natt
Kvällarna och nätterna är värst när man ligger i sin ensamhet och har alldeles för mycket tid att tänka

Kan inte riktigt säga varför jag känner mig såhär just ikväll. Det går ju upp och ner, men tycker det har gått bra ett tag nu. Men nu är det tydligen dags igen
Sjukt att en människa kan vara så saknad.
Väntar ela tiden på att det ska komma ett sms eller ett samtal. Men det djävligaste är att det aldrig kommer komma nått igen.
Kan inte förstå det. Vill inte förstå det

MIN ÄLSKLING,hur kunde du bara försvinna?
Hur ska jag överleva utan dig?
Jag förstår inte.. Jag vill inte det..

BEHÖVER DIG HÄR. Behöver dig nu. Behövde dig igår. Behöver dig imorgon.
Vill känna dina kramar.
Det sista jag vill se innan jag somnar ska vara du.
Det första jag ska se när jag vaknar är ditt ansikte

VARFÖR GUD???
Varför?
Ge mig ett svar. Ge mig ett svar på varför han är borta!?
Visa mig vad allt detta är meningen för!!
Förklara för mig hur jag ska överleva utan min största kärlek i mitt liv

JAG HATAR DIG GUD!
Vad har jag gjort för att förtjäna det här???
Jag hatar dig så in i förbannat mycket!!
Önskar du var här så jag kunde spotta dig i ansiktet

Putte..
Jag vet inte hur länge jag orkar det här..
Snälla älskling, visa att du finns här och är med mig. Måste få veta om du är här fortfarande
Du måste ge mig ett tecken så jag orkar kämpa på

Jag älskar dig!!
En dag ses vi igen.
Då kommer det kännas som vi aldrig varit ifrån varandra.
Längtar så tills den dagen kommer
Då ska vi aldrig vara ifrån varandra igen

ANITA <3 PATRIK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0