Melodifestival


LÖRDAGKVÄLL OCH ÅTERIGEN
dags för detta omdiskuterade, utskällda och turnerande band. Man vet att det för det mesta är skit, men likt förbannat kan man inte låta bli att sitta och titta.
Själv så slösar jag inte pengar på att rösta, det blir ändå aldrig de låtar som jag gillar som går vidare, men det hindrar mig inte från att sitta i soffan och ha åsikter
Tycker faktiskt att kvällens utbud var hyfsat. Det har ju varit betydligt värre låtar med.
Eric Saade var ju helt klart självklar för finalen. Den gossen sätter nog många flickhjärtan i brand, och säkert är det många småtjejers kontantkort tomma just nu =)

Mina favoriter var Eric Saade. Shirleys angels tyckte jag oxå var bra och dom gick ju till andra chansen.
Men the Playtones..Alltså, seriöst? Usch och fy säger jag bara.
Sara Vargas låt var annorlunda, inte vad jag förväntar mig att höra i ett sådant sammanhang.
Väldigt tänkvärd text. "Man slår inte om man älskar" Det enda du kan göra är att gå"
Tänk om det var så enkelt.
Men ibland är det inte alltid så lätt att bara gå och lämna allt, fast man vet att det är det enda rätta.

Kram på er alla <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0