Mensvärk =(


ÅH VAD JAG
hatar att vara tjej ibland! Har så jävla ont i magen så vill bara spy!
Vill bara ligga i soffan under en filt och med en varmvatten flaska på magen och tycka synd om mig själv..
Skumma är att den inte har kommit än, utan först nästa vecka, och redan har jag såhär förbannat ont!
Frågan är hur det kommer kännas nästa vecka..

SISTA dagen imorgon innan sportlovet! Ska bli riktigt skönt!!!
Har inget planerat förutom mån-tis, men måste sätta mig och få gjort lite plugg.
Fick idag äntligen reda på att jag blev antagen till de sista kurserna jag ville, så stress stress blir det men det är det värt så jag snart är klar med ett av alla mina mål.
Nice, nice
Vart bara lite problem när jag var i skolan och skulle skriva ut massa papper, kom inte in på mitt lösenord.. Och inte fanns det nån och be om hjälp så måste fixa det så snart som möjligt.
För mkt begärt att det nånsin kan funka för en gångs skull tydligen..

HAR IDAG försökt smälta obduktionsrapporten som kom igår. Det väckte en hel del känslor när man satt där, och det på första sidan står hans namn och personnummer.. Det gjorde ont i hjärtat..
Aldrig hade jag trott ens i mina värsta mardrömmar att jag en dag skulle sitta med sådana papper framför mig..
Inget man ens önskar sina värsta fiender
Det är skönt nu när man börjar få reda på mer fakta och man kan börja få en helhetsbild av allt som hänt. Och det var inga överraskningar direkt, utan skönt att få det vi hela tiden trott och misstänkt bekräftat.
Det viktigaste är iaf att han dog snabbt och aldrig hann lida, och förmodligen aldrig ens hann uppfatta vad som hände.
Är det nått man ska vara glad åt så är det en sån sak

TYVÄRR SÅ får vi inte välja sättet vi ska dö på. Det är bara att göra det bästa av dagen som man kan.
En dag så finns bara minnen kvar..
Ta vara på tiden och varandra. Det kan gå så mycket fortare än vi tror och vill


Kram på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0