Nu tar jag helg

SÅ VAR YTTERLIGARE en vecka förbi. Det går så fort, en stunden är det måndag, sen helt plötsligt är det torsdag.
För min del så är veckan slut och helgen har börjat.
Skönt att vara ledig måndagar och fredagar så att helgen blir extra lång. På både gott och ont.
Visst är det skönt att ha så många dagar ledigt och man hinner göra mkt under tiden.
Men helger innebär att det känns lite extra jobbigt. Helger brukade jag och Putte alltid ses, eller iaf försöka ses. Så oftast brukade jag ta tåget när skolan slutade på torsdagar till honom och så åkte jag hem igen på måndag.
Men nu är allting förändrat..
Saknar våra helger ihop. Att bara sitta tillsammans i soffan och titta på tv eller film, och sedan få somna tillsammans och vakna upp tillsammans..
Helgerna innebar oxå vitt vin o räkor.

Saknar det så grymt mkt =(

DENNA VECKAN HAR jag faktiskt varit duktig och fått gjort mkt plugg. Jag har följt min studieplanering, och måste erkänna att det är bland det bästa jag gjort
Varför har jag inte tänkt på det tidigare??
Lämnade in 2 uppgifter idag, 1 blev jag godkänd på(vilket var det enda betyg man kunde få) så är nöjd, medans den andra uppgiften inte gick lika bra.
Tyckte den var svår när jag satt och gjorde den och jag hade missat lite saker så vet inte om jag får göra om den kanske.
Men det är tur att den möjligheten finns oxå för betygen sätts ju inte förrän v.22-23 nån gång så har ju gott om tid

IGÅR HADE JAG psykologi. Det skulle jag läst det förra terminen egentligen, men fick lägga det åt sidan tack vare Puttes död.
Lill, som är läraren i psykologi är en mkt varm och sympatisk människa och hon tog mig åt sidan och kolade hur läget var och hur jag mådde.
Skönt att alla de lärare som vet vad som har hänt mig har varit så omtänksamma och uppmuntrande och varit oroliga för mig.
Tycker det känns skönt att få prata om det ibland, och det är faktiskt lättare att prata med nån som är utomstående.

Kram på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0