Saknar dig så!


TITTADE PÅ KORTEN
på dig som finns på facebook precis. Brukar titta på dom ibland och det gör ont i hjärtat.
Man ser dig i dom miljöer som man är van vid. Med en ölburk eller 2. Och så kommer plötsligt kort på en kista och kransar upp.
Kan inte fatta att det är du som ligger där i. Du som var så full av liv. Full av humor. Alltid på språng.
Du fanns alltid där, både när man behövde dig och även då när man bara ville du skulle fara och flyga.
Emil hade oxå varit ute och kommenterat några av korten.
Hur ska han klara sig utan sin pappa?
Han vars liv bara knappt har börjat, och allt stort som ligger framför honom.
Alla högtider. Födelsedagar. Bouletävlingar.
Det kommer alltid vara en plats som är tom. Din plats.
Hans pappas plats.


DU MITT STORA STÖD i livet. Min kärlek. Den ende jag egentligen någonsin älskat.
Hur ska jag klara mig utan dig?
Det går ju inte! Omöjligt!!
Du, den ende som alltid trott på mig. Stöttat mig. Älskat mig. Och nu bara borta.
Jag hatar dig! Hur fan har du tänkt att jag ska klara mig? Vad ska jag göra?
Hur ska jag komma över smärtan?
Hur ska jag komma vidare?
Jag behöver dig!
Är så sjukt ensam utan dig. Ingenting är roligt längre. Ingenting lockar
Jag vill bara vakna upp och allt är som vanligt igen.
Men det är inte som vanligt. Allting har förändrats.

HUR KUNDE DET bli såhär?
Vad har vi gjort för att drabbas av det här?
Svaret är väl bara att det var en dum olycka som enkelt hade kunnat undvikits.
Åh, vad jag vill spola tillbaka tiden och göra om!
Varför har man aldrig tänkt på vissa saker?
Och nu står jag ensam kvar med frågor och skuldkänslor. Saker jag kommer ångra att jag inte gjorde till den dagen mitt liv är slut.
Hade det spelat nån roll? Det är nått jag aldrig får veta. Kan bara spekulera, och det gör så ont

VI ÄR SÅ MÅNGA som saknar dig.
Ser du nu hur omtyckt du var?
Jag hoppas att du sitter bland molnen med en Sofiero i handen och lyssnar på Winnerbäck och tittar ner på oss.

Du var min nallebjörn i livet. Nu får du vara min skyddsängel till den dagen vi ses igen.

Vi ses igen en dag älskling. Jag vet att du kommer möta mig en dag och då får vi vara tillsammans igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0