Sammanfattning av helgen

SÖNDAG igen och en ny vecka står i beredskap. Helgen har varit lugn då jag åkte på en förkylning, så gör mitt bästa för att försöka kurera den.
Typiskt att man ska bli småkrasslig nu en vecka innan sportlovet. Har verkligen INTE tid att vara sjuk just nu

I FREDAGS så var det åter dags för lite terapi prat med prästen Emanuel. Alltid skönt att kunna prata av sig, och framförallt skönt med en total främling
Skulle inte vilja jobba som präst, föredrar levande människor, men har fått en ny respekt för människor som arbetar inom det området. Stor eloge!
Hann även med en tripp till Skövde där jag köpte en bok till skolan. Vägrar köpa splitternya böcker för 3-400 spänn så tradera funkar bra för mig!

GÅRDAGEN spenderades som många andra svenskar framför Melodifestivalen. Är det bara jag eller blir det bara sämre för varje år?
Dom där s.k förhören innan låtarna skulle väl föreställa humör men nej.. bara trams i mitt tycke.
Låtarna var väl inte mycket att hänga i julgranen heller.. Min favorit var iaf Jenny Silvwer.
Hör hiphop verkligen hemma i schlagervärlden? Hm, inte så övertygad om det!
Nåja, smaken är som baken

HELGEN avslutades med veckans tvätt tid och nu Solsidan.


Kram på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0