Skulle ge vad som helst...


Skulle ge vad som helst för bara en dag till med dig. En timme, 5 min.. vad som helst!
Gå genom eld, sälja min själ till högstbjudande.. You name it och jag skulle utan tvekan göra det

Så mkt jag vill säga dig. Så mkt jag aldrig sagt men som jag borde sagt. Så mkt jag aldrig gjorde, men borde gjort.

Vet du hur mkt jag älskade dig? hur mkt jag fortfarande älskar dig? Att jag aldrig kommer sluta älska dig?

Så mkt som jag sköt upp och skulle göra imorgon, göra nästa vecka.. Varför gjorde jag dom inte?

Mår så dåligt.. Kan inte sova.. Kan inte sluta tänka på dig..
Du finns i mina tankat från det jag kliver upp på morgonen, till det jag går och lägger mig.
Du finns i mina drömmar.. Du finns överallt

Har såna skuldkänslor.. Det var pga mig du var i Lidköping den dagen
jag visste att ditt batteri inte skulle hålla
Varför åkte jag inte och mötte dig och hade följe med dig hem?
Hade jag gjort det så hade du kanske varit här fortfarande...

Livet har ingen mening utan dig..

Jag älskar dig så fruktansvärt mkt!
Alltid gjort-kommer alltid göra

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0