Sofias änglar

ETT HELT UNDERBART program som jag tror går på 5an är Sofias änglar.
Att helt främmande människor åker och hjälper människor som drabbats av sorg och tragedi i sina liv.
Finns det nått finare än när människor bara sådär kan hjälpa varandra utan att begära någonting tillbaka?
Det är svårt att förstå hur handikappad man faktiskt blir när nånting så hemskt drabbar en. Hela livet blir bara nattsvart och man slutar helt att fungera.
I mitt fall är jag glad att vi inte hade barn, utan jag hade bara mig själv att tänka på. Kan inte ens föreställa mig hur det måste vara att helt plötsligt bli ensam med små barn och du måste ändå fungera något sett normalt för deras skull
Sitter med tårar i ögonen när man ser människor i sorg och hör deras berättelser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0