Tiden går såå fort

IDAG ÄR DET Onsdag, och det är 16 veckor sen Putte dog. Kan inte fatta hur fort det har gått! Ändå känns det som det hände igår
16 veckor.. 16 långa veckor. 16 veckor av smärta, längtan, tårar, ilska..

Jag saknar dig!!
Smärtan sitter så djupt i mig och tänker på dig varje dag
Fattar inte hur jag ska klara av att gå vidare utan dig, men konstigt nog så går det. Och en dag i taget så går det.
Känner mig så splittrad.. Jag vet att du älskade mig, och det är flera som sagt det nu efteråt att du sagt hur lycklig du var med mig, och jag vet hur bra vi hade det tillsammans
Men samtidigt så vet jag dina mörka sidor. Tjejer hit och dit. Vet att du förmodligen gjorde en del bakom ryggen på mig som jag kanske borde tagit tag i

Men det värsta är det som framkommit efter din död som tydligen ska ha hänt för 10-12 år sen.
Det kom som en total chock för mig, och slog sönder min bild av dig.
Kände inte dig då, men har så svårt att tro det är sant
Visst, du har förmodligen stött på tjejen i fråga, men tror inte det är så illa som hon velat ge sken av
Eller är det bara jag som är naiv?
Men jag kan bara relatera till den person du var med mig, och för mig så är det otänkbart.
Dessutom så finns det saker som jag tycker pekar emot hennes berättelse.
Tycker bara det är fegt av henne att ta det nu när han är död. Hon kunde ställt dig till svars när du levde.
Vet att många i din bekantskapskrets tog illa vid sig och reagerade på detta och det tackar jag för

Men oavsett vad som hände eller inte hände, så var det före min tid och jag har aldrig hört nått om det förrän efter hans död, så jag är ledsen och kan bara beklaga.

Men jag tänker inte hänga upp mig på skitsnack.
Jag har min bild av Putte och av vårat liv ihop och det är den bilden jag bär med mig.

SAKNAR DIG SÅ MYCKET ÄLSKLING!!!
Det känns förjävligt att veta att din död bara var en olyckshändelse och lätt hade kunnat undvikats.
Men lätt att vara efterklok..
Det gör så ont att vara ensam kvar här.. Varje sekund, varje dag..
Behöver dig här!!
HUR FAN KUNDE DET BLI SÅHÄR??!!!

Försöker vara stark, men hur länge ska jag orka?


ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3



Kommentarer
Postat av: Raymondcarmen

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-09-01 @ 09:24:45
URL: http://raymondcarmen.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0