Trött och seg

IDAG ÄR EN LÅNG dag. precis som jag misstänkte så blev det en jobbig natt.
Satt uppe och försökte kolla på TV, men det fanns ingenting att se så blev kvar ute på MSN ett bra tag. Tröttnade sedan på det och beslöt mig för att ta en sömntablett.
Tack och lov att jag har ett par st kvar. Dags att införskaffa nya snart dock
Behöver som tur är inte ta varje kväll så det är ju alltid positivt

IDAG VAR DET annars tänkt att jag skulle plugga och städa.
Sportlovet är snart slut och jag har inte gjort så mycket minst sagt.
Men tänkte jag skulle sitta i helgen, plus att jag är ledig på Måndag så bara jag väl får satt mig ner så kommer det rulla på
Lite svårt med motivation när man känner sig nere och deprimerad och dessutom inte sovit så bra.
Men borde kanske ta mig i kragen och sätta mig en stund ikväll... hm.. ja, får försöka det

Kram på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0