Vissa personer

BLIR MAN så trött på.. Ska hela tiden glida med på ett bananskal och hela tiden förlitar dom sig på att dom att du ordnar skjuts och annat, och dom ska åka med gratis utan att ens ge bensinpengar.

En del har svårt att hålla sig till sanningen. Överdriver sanningen en aning, för att man ska bli avundsjuk för att dom umgås mer med en person än vad jag själv gör.
Varför ljuga om nått sånt?? Varför skulle jag bli avundsjuk för det?
Vill dom umgås så varsågoda! Helt upp till dom bara jag slipper en viss person

Personen i fråga är en tjej som hela tiden dyker upp som gubben i lådan. Falskare och en människa som är mindre nyfiken än hon får man leta efter.
Berätta nått för henne så är det ute efter en kvart.
Ingen som jag vill ha i min bekantskaps krets, men tyvärr så är det svårt att undvika..

IDAG VAR sista dagen innan sportlovet! Ledig till tisdag v.8. Såååååå skönt!!!!
Torsdagar är dom enda dagarna som jag går eftermiddagar, åker hemifrån 12.10 och hemma halv 5.
Men idag var tåget 10 min sent, så fick stå ute och frysa i kylan. Brrrr..
Typiskt alla tåg, så fort det kommer lite snö så blir det genast förseningar
Det var likadant hem, men jag ska bara en station bort, ca 8 min så mig bekymrar det inte så mkt.
trodde att all snö för den här vintern va slut när det började smälta och man såg grönt igen, men inte då.
Alltid lika kul att vakna upp och se att det snöar ute.. NOT!


INNAN SKOLAN började idag så var jag en sväng på biblioteket för att skriva ut massa information om dom kurser jag igår fick reda på att jag blivit antagen till.
Hon som har hand om kurserna(smidigt att det är samma lärare i alla) ringde i morse och vi hade en pratstund.
Dessa kurser är på distans så allt material, betygskriterier, planering och uppgifter fanns på internet.
Då jag inte har skrivare hemma så fick jag göra besöket på biblioteket.
Kostar 2kr/utskriften och det var typ 30 sidor, men som tur är så står inte skrivaren i närheten av där man betalar, så drog en liten vit lögn. Hehe..
Nu ska jag bara sätta mig in i allt och skaffa 2 böcker till, sen kan jag köra på
Tur det finns Tradera, vägrar köpa splitternya böcker som bara ska användas nån månad.
Det sparar jag till högskolan istället. Stör mig inte på att det är begnagnat, så länge det inte är alltför kladdigt i dom

Kram på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0