Boule sm

DEN HÄR veckan har varit en lite jobbig vecka, mkt som påmint om Putte. Varje sommar är det boulesm en vecka någonstans i Sverige och det var den här veckan.
I år var det, ironiskt nog, i Uppsala.
Även om jag inte är någon boulefantast och förmodligen inte hade åkt med och varit med under veckan så har det ändå känts extra tungt hela veckan
Allt var ju bokat och klart med vandrarhem och så. Du hade förmodligen sovit här natten innnan du drog till Uppsala för att få lite närmare väg

Men i år deltog du inte älskling =(
Du kommer aldrig mer att vara med..
Det fina i kråksången är att det var i Uppsala och dom spelade tydligen i närheten av där du ligger så du fick ändå vara med.
Det känns som en liten tröst i allt elände..



Så trött.. Varit en jobbig vecka.. Inte mkt sömn dessa nätter inte..
Sjukt att jag blev så påverkad av SM när jag inte ens deltar. Men man vet ju hur det borde varit
Tänk att man till och med saknar boule..Du skulle ju som du brukade rapportera hur det går.. Rapportera efter varje match.
Ringa när du väntade på din nästa match eller var utslagen



FY FAN VAD JAG SAKNAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0