Insektsbett

JAG HAR fått besök av någon insekt av nått slag och blivit biten i ansiktet,öronsnibbarna, handen och foten. Ingen aning om vad det är för kryp eller hur dom kom in i lägenheten, men gissar att vår inne/ute katt Mio kan ha nått med saken att göra.
Han är långhårig och han brukar släpa med sig en halv skog in så låter ju inte helt orimligt. Jag ser verkligen förjävlig ut.. Haha!
Framförallt i ansiktet. Min näsa är RÖD! "Rudolf med röda mulen" det är jag det. Och det KLIAR!!!
Sitter insmörjd med vit salva i ansiktet, hoppas det hjälper. Tur att man kan hålla sig inomhus med gott samvete och inte ska träffa nån
Men åh vad det kliar.. och jag menar verkligen KLIAR! Mamma mia.. Men jag ska inte klia, då lär det bli värre och jag vill ha bort det så fort som möjligt

Ska det säkra före det osäkra och tvätta alla mina sängkläder och allt som våra katter har varit i närheten av för säkerhets skull.
Dammsuga soffan låter ju inte heller som en dum ide




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0