Söndag igen

SÖNDAG KVÄLL igen. Bra länge sen jag skrev här, men inte haft så mycket ork att sitta här. Måste ju passa på att njuta av sommaren så länge man kan =)
Idag för en vecka sen kom jag hem efter en mkt trevlig helg i Uppsala. En mkt oplanerad resa som sponsrades med hjälp av goa vänner(TACK). Det var riktigt kul att komma upp och träffa Tomas igen och alla andra som jag inte träffat sen Puttes begravning.
Var uppe sent förra fredagen och jäklar vad regna. Skulle ta bussen Enköping och där regna det så det stod härliga till. Tomas mötte mig och samtidigt som jag kom även 2 vänner till. Det fixades mat och sedan gick vi ut och lirade boule.
Kändes skumt för har inte spelat boule sen augusti förra året och boule är inte min grej men det gick bra trots allt.
Vi var ute till halv 1 och det sista var det så mörkt så man såg ingenting men det gick att spela ändå hehe
Sen tillbaka till lägenehten och det spelades poker.
I säng halv 3 och upp 9. Synd att säga att man var pigg..

Lördagen tillbringades med boulespel, gick lite upp och ner men kom inte sist iaf och det var mitt mål!
Lite grill efter det och sedan mer boule
Det gick bättre efter lite mat och då hittade jag mitt spel på allvar.
Jag och min spel partner vann våran grupp och fick spela semifinal men där föll vi. Men då var klockan typ 2 på natten så det gjorde inte så mkt.
Det blev lite strul senare på natten dock men det löste sig nog tror jag. Hoppas jag iaf
Alkohol kan ställa till med mkt dumt ibland

Är så himla glad att jag och Tomas funnit varann. Han är verkligen en god vän
Känns så skönt att veta att du finns där och ställer upp om jag behöver hjälp
Tack snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0