Emil <3

IGÅR HADE vi besök av Emil!
Som jag har väntat på att han skulle dyka upp. Det blev bestämt för en vecka sen och den veckan har gått väldigt sakta
det var riktigt kul att se han igen!Har inte sett han sen begravningen i december. Inte klokt egentligen.. Man var ju van åka till Horred i stort sett varje helg, och då såg man honom ju.
Hans sommarlov har precis börjat och dom skulle åka upp till Sthlm den här veckan, men han ville hälsa på oss först



Emil badar i KALLA! Jämnasjön. Räckte med att plaska med fötterna för min del. Badkruka som man är =)


Jag och Emil


Emil och Tobias spelar kubb


Vi var och badade( eller nåja, Emil var den enda som glatt hoppade i vilket syns på bilden) vi spelade kubb med grannpojken och vi avslutade kvällen med att spela poker.
Det hela var en enda lyckad dag och alla hade trevligt

Älskade unge (får man kalla en 13 åring för unge tro?)
Du ska veta att Du alltid är välkommen så ofta Du vill och när Du vill. Jag finns här om Du behöver stöd eller hjälp på minsta sätt.
Det kommer alltid finnas en dörr öppen för dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0