Fan!


JAG SAKNAR DIG!!


Jag fixar inte det här.. Det gör så ont.. Varje andetag.. Jag behöver dig här! Hur fan kunde du bara försvinna?! Vi hade det ju så bra..
Hur ska jag fixa allt utan dig? Jag förstår inte..
Din kärlek och ditt stöd var allt jag behövde, allt jag nånsin velat ha
finns det ett liv utan dig? Vill jag veta det?
Det enda jag vet är att det är dig saknar varje morgon jag vaknar och varje natt jag somnar

Älskling.. Jag hoppas att du har det bra där du är. Att du sitter och tittar på oss
Jag vet att vi ses igen en dag
En dag.. Jag ska bara leva färdigt mitt liv först
Så det dröjer
Men jag vet att vi på nått vis kommer återförenas
Längtar till den dagen
För varje dag som passerar, kommer den dagen ett steg närmare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0