Glad midsommar älskling

MIDSOMMAR..
och här sitter jag och tänker på dig. Saknar dig mer när det är såna här speciella dagar.
Idag skulle vi varit och tältat igen på Tylösand. Som förra året när jag såg Per Gessle =) haha, vad sur du blev!
Midsommar 2010 var en midsommar jag aldrig kommer glömma. Det var bara vi.

Du ska ju vara här idag. Vi ska ju äta gott och äta jordgubbar med glass.
Vill bara skicka ett sms och få ett svar
Men jag kan inte..

Allting är förändrat och blir aldrig mer vad det en gång var
Kan inte förstå att du är borta. Aldrig kommer igen.
Jag är ensam kvar.
Men vetskapen om att du ändå är med mig gör det lättare, även om jag lever med en daglig smärta och längtan

Glad midsommar min älskling!
Idag sitter du med de övriga änglarna och äter gott

ÄLSKAR DIG!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0