Ingen motivation


SITTER OCH
försöker göra det allra sista inlämningar till skolan. Nästa vecka är sista veckan som läraren jobbar så allt måste in nu och jag har noll motivation ikväll.
Såå segt! Suck..
Det är inte mycket kvar men hjärnan vill inte och dessutom har jag skrivkramp. Ju mer jag sitter här, desto mer låser det sig.
Ska jag tvinga mig själv att arbeta och få ihop någonting?
Eller ska jag vänta tills imorgon och ta nya friska tag, ta den ena kursen som ska göras klart på förmiddagen och den sista kursen på eftermiddagen?

Den ena kursen är jag nästan klar med så det bör inte ta så lång tid. Den andra är det lite mera inlämningar så den kanske jag kan behöva sitta lite längre med
Det brukar gå snabbt och lätt bara jag kommit igång så

Får jag in allt imorgon(senast fredag) så har jag helgen på mig vid eventuella kompletteringar för att försöka nå VG. Det ska jag ju klara. Det KOMMER jag klara såklart =)
Åh, vad jag är less nu.. Jag är trött på att hålla på att läsa i böcker.
Jag vill ha mina betyg NU

Nej, jag blir inget klokare av att bara sitta här och kämpa. Det får bli en tidig kväll ikväll och imorgon, då jäklar ska det kämpas med blod,svett och tårar om så behövs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0