Schools out

ÄNTLIGEN! Har precis skickat in alla sista uppgifter och imorgon sätts betygen. Så sjukt skönt att äntligen ha lämnat in allt.
Nu ska jag inte hoppa en bok på hela sommaren! Allt blev klart till slut, även om jag tvivlat ibland.
Förutom matten då såklart =( usch.. men får ta det sista i höst istället. Plus att jag ska läsa matte B oxå.
usch, vad har jag gett mig in på.. klarar ju knappt matte A herregud! men har kommit på att det lönar sig i slutändan att även ha matte B så det får lösa sig på nått vis.
Men nu vet jag iaf att jag har mattegenier i min bekantskapskrets så får anlita dom när jag behöver =)
Men jaja, ingen ide att oroa sig över det nu. Det tar vi när höstterminen börjar i augusti. Nu ska vi njuta av en lång och förhoppningsvis varm sommar

Skönt att vädret varit bättre idag ialla fall. Vaknade vid 3 tiden i morse av att det åskade utanför och det var rätt rejäla smällar ett tag. Jag som inte gillar åska väckte brorsan så han fick hålla mig sällskap. hehe
Men det var inte länge det höll i sig. tråkigt nog. Det skulle verkligen behöva dundra loss ordentligt så att man kan andas igen. Dom få smällar som kom idag gjorde ingen verkan direkt, lika kvavt som innan.
Skillnaden är bara att det är regn och mulet istället för tryckande värme och 30 grader i solen

Pratade med en kompis förut och frågade om han märkt att det åskat. Vi bor typ bara 1 mil ifrån varann, men han måtte sova jävligt tungt.
Jodå, det hade åskat hos han men han hade inte märkt något. Trots att åskan tydligen slagit ner där. haha, vaknar man inte av det så är det nog inte mycket som väcker en

Nu önskar vi oss värme, sol och annat trevligt.
Sommar 2011, here we come


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0