Hej älskling!

Hej älskling!

Ja du.. jag antar du vet vad som skett.. Men konstigt nog så mår jag bra. Inga direkta skuldkänslor. Trodde det skulle kännas för jävligt.. Men det gör det inte..

Är du arg på mig?
jag hoppas inte det
Hoppas du är glad för min skull och att du kan glädjas över att jag kan fokusera framåt
Eller glad och glad är väl fel ordval..
Men jag hoppas du förstår att det helt enkelt var dags..

Men det innebär inte att jag slutat älska dig!
Och inte heller att jag inte saknar dig längre
För det gör jag. Varje dag. Varje natt
Kommer alltid göra.

Älskling..
Jag önskar så att du var här..
Men du är inte här..
Och livet måste ändå fortsätta..

Oavsett vad som händer framöver och i framtiden så tror jag att du tycker det är ok
Jag bad om ett tecken så skulle jag avstå
Men inget tecken kom.

Älskar dig för evigt
Det kan aldrig något ändra på

Puss älskling

Kommentarer
Postat av: Hjärtat

KRAM

2011-04-20 @ 17:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0