Jobbig natt

INATT VAR en jobbig natt..

Saknade dig nått så djävulskt mycket!

Vet inte varför egentligen. Kanske berodde det på att jag tittade på 1 unge i minuten. Hoppades och längtade att vi en dag skulle hamna där, och att se paren som var där gjorde mig ledsen. Vi som gjort så mycket ihop, både postiva och negativa saker, det var liksom bara ett barn som saknades..

Eller kanske berodde det på pratstunden med Tommy..

Han verkar sakna dig nästan lika mycket som jag gör

Ville själv dö inatt.. Grät en skvätt när ljuset var släckt och jag var ensam. Bad dig att hjälpa mig genom det här. Och jag tror faktiskt att du fanns där. Jag märkte din närvaro, och jag blev liksom varm och lugn i kroppen. Kunde känna att jag inte var ensam

Jag är ganska övertygad om att du är hos mig. Och ibland så tror jag att du ger ljud ifrån dig så jag ska veta att du finns där. Det är framförallt när jag mår som sämst och verkligen ber dig om att du måste finnas här.
Det finns säkert 1000 vettiga svar till alla mystiska ljud jag hör, men det skiter jag i. Så länge jag inte får nån annan förklaring så är det Putte.

DET ÄR så jobbigt att må såhär.

Jag vill må bra! Jag vill vakna upp en morgon och känna att jag kan vara glad över att jag fortfarande lever.

Vill kunna tänka på dig med glädje och stolthet utan att få tårar i ögonen. Utan smärtan i mitt hjärta

SAKNAR DIG ÄLSKLING..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0