Lördag kväll

OCH VAD gör jag för kul?
Jo, jag pluggar. Haha..
Känns som alla andra är ute och festar och har kul.
Vem har ett liv typ?

Nåja, inte direkt på humör för att festa. och har inte heller råd.
Och plugga måste jag, vare sig jag vill eller inte
På måndag ska vi prata om cirkulationen. Så nu skrivs det om hjärtat och blodet.
Tänkte först vänta tills imorgon men känner jag mig rätt så är det säkrast att börja lite smått redan ikväll

Varit en riktig fin lördag trots snön som kom.
Solen har lyst och det har varit riktigt behagligt ute.
Gled runt i solglasögon för första gången iår.
Passat på att röja lite hemma. Varit på tippen och slängt lite saker. Lämnat kläder och annat onödigt till insamling som kanske kan falla nån annan i smaken

Tagit en paus i pluggandet. Ska äta lite chips och glo lite på tv innan jag fortsätter
Imorgon är en ny dag, fylld av nya möjligheter.

Ha en trevlig lördag allihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0