matteprov


IDAG HADE
jag matteprov.
Fan vad jag hatar matte!
Jag förstår verkligen inte.. Är jag verkligen så dum i huvudet? Svaret på den frågan är JA!

Vet i fasen hur jag ska klara av matte kursen. Strävar "bara" efter ett G, men det är långt bort.
Skönt iaf att jag är inställd på att det skulle gå åt skogen, så känner mig inte besviken
Undrar om man kan få läsa halva kursen nu och läsa lite saktare med extra hjälp, och läsa andra halvan till hösten..
Behöver inte vara klar med betyget förrän till okt så det är ju ett alternativ.
Får diskutera den möjligheten med Lennart på torsdag

Problemet är ju bara att man måste ha minst G i matte, annars får man inget slutbetyg.
Jippie..
Gillar inte den personen som kom på att man måste ha med matte i sitt betyg.
Ok, om man ska bli mattelärare men för oss andra hade det väl inte behövt vara så.

Tur att man bara ska läsa matte A. Hade planer på att läsa matte B till hösten, men det har jag insett att det blir det definitivt inte

Man kan ju tycka att A kurs ska vara lätt, men det tycker jag definitivt inte vad gäller matte
Jaja, får ta tjuren vid hornen på Torsdag och komma fram till en lösning helt enkelt.
Oavsett vad jag tycker så måste jag läsa kursen och få G.
Tyvärr..
Men skam den som ger sig. Jag får bita ihop och be om mer hjälp och jobba hårdare med matten helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0