Pappa på besök


MINA
föräldrar har varit skilda ett x antal år( 1 kanske. eller 2) efter närmare 40 års äktenskap. Mamma bor numera granne med mig och min bror.
Vägg i vägg närmare bestämt.
Jag och min bror delar på en 2a. Mamma bor ensam i en 2a. Men vi springer fram och tillbaka mellan varandras lägenheter mer eller mindre hela tiden
Tro mig, det är ingen höjdare att ha i stort sett hela familjen samlad under samma tak hela tiden

Nåväl. Efter mina föräldrars skilsmässa så bor pappa ensam i farmor och farfars hus. Men vi har hyfsad bra kontakt så han är ändå här ett par dagar i veckan.
Och i dag är en sådan dag. Och han ska även sova över. Jippie

Min pappa är inte som alla andras pappor.
svär, gapar och skriker. Oftast på dåligt humör
Säger vad han tycker till folk
Synd o säga att han är omtyckt

Ikväll hann han inte mer än in innan man fick höra att han väntar på att bli morfar
yeah right..
Min pojkvän dog för 5 månader sen, men självklart så planerar jag att ragga upp nån och bli gravid redan nu
Skulle inte tro det!

Finkänslighet och förståelse,vad är det?
Men det är min far i ett nötskal det

Kommentarer
Postat av: Juliankathrine

Very interesting site. Lots of good information.

2011-09-05 @ 13:16:11
URL: http://juliankathrine.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0